Анкета

Има ли значение за вас какво пише на етикета на дадена дреха?

Бутонели за 5000 евро в “Порше”

Споменаването на марката “Порше” кара сърцето на всеки запленен по високите скорости мъж да вдигне оборотите.

От началото на годината “Порше дизайн” освен с расови спортни автомобили германската компания изкушава представителите на силния пол и с множество елитни модни стоки, бижута и аксесоари.

“Порше дизайн” представи новата си линия, която включва нова серия фирмени спортни часовници, златни бижута и модни аксесоари.

Формата на 18-каратовите златни копчета за ръкавели е вдъхновена от циферблатите по арматурното табло на култовата марка.

Особен интерес сред почитателите на култовата марка представляват новите 18-каратови бутонели. Техният дизайн, както и използваните материали са вдъхновени и заимствани от циферблатите по арматурното табло - километража и оборотомера на последните модели на “Порше”. Вместо със стрелки обаче черният фон върху лицевата страна на копчетата е украсен с по един диамант.

Така че, ако притежавате “Порше” за 100 000 евро, защо да не се изръсите още пет хилядарки. Те са и достоен подарък за собственика на германския расов жребец на 4 колела.

Икономическата криза може и да принуди някои почитатели на марката да се разделят с любимия си спортен автомобил, но поне си запазете копчетата.

назад ...

Уинона Райдър участва в първата си рекламна кампания от 10 години

Последният път, когато Уинона Райдър участва в модна кампания, беше през 2003 г., но 42-годишната актриса доказва, че не е загубил статута си на икона в най-новата рекламна кампания на марката Rag & Bone.

Черно-белите изображения, създадени за есенната колекция на лейбъла, са заснети на Кони Айлънд в началото на май и показват Райдър облечена с тясно сако, вдъхновено от мъжката мода, и късо подстригана прическа.

прочети повече ...

Най-после създадоха сутиени, които да ви пасват идеално

Търсенето на удобен сутиен понякога може да се окаже изненадващо сложно и разочароващо изпитание. Но сега нова компания твърди, че е създала колекция от сутиени, които пасват на жените перфектно - въз основа на информация, събрана от над 500 000 жени.

Над две години True&Co използвала седем милиона различни точки от данни за анализ на формите на всички тези жени. И те открили зашеметяващите 6000 различни форми на гърдата. Учените от Сан Франциско използвали информацията, за да създадат линия с бельо, което обещава да пасне перфектно на женските форми.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии