Анкета

Има ли значение за вас какво пише на етикета на дадена дреха?

Бутонели за 5000 евро в “Порше”

Споменаването на марката “Порше” кара сърцето на всеки запленен по високите скорости мъж да вдигне оборотите.

От началото на годината “Порше дизайн” освен с расови спортни автомобили германската компания изкушава представителите на силния пол и с множество елитни модни стоки, бижута и аксесоари.

“Порше дизайн” представи новата си линия, която включва нова серия фирмени спортни часовници, златни бижута и модни аксесоари.

Формата на 18-каратовите златни копчета за ръкавели е вдъхновена от циферблатите по арматурното табло на култовата марка.

Особен интерес сред почитателите на култовата марка представляват новите 18-каратови бутонели. Техният дизайн, както и използваните материали са вдъхновени и заимствани от циферблатите по арматурното табло - километража и оборотомера на последните модели на “Порше”. Вместо със стрелки обаче черният фон върху лицевата страна на копчетата е украсен с по един диамант.

Така че, ако притежавате “Порше” за 100 000 евро, защо да не се изръсите още пет хилядарки. Те са и достоен подарък за собственика на германския расов жребец на 4 колела.

Икономическата криза може и да принуди някои почитатели на марката да се разделят с любимия си спортен автомобил, но поне си запазете копчетата.

назад ...

Наоми ще открие седмицата на модата в Лондон

Наоми Кембъл обяви, че ще открие седмицата на модата в Лондон през февруари като организира следващото си благотворително ревю в навечерието на модната фиеста.

Събитието е част от мисията на супермодела да повиши осведомеността по отношение на  войната срещу Ебола. Кембъл стартира кампанията си през септември миналата година.

Ревюто ще обедини множество известни приятели на супермодела, които ще се разходят по подиума, носейки творения от дизайнери, включително Dolce & Gabbana, Givenchy, Alexander McQueen, Azzedine Alaia, Vivienne Westwood, Stella McCartney, Balmain, Marchesa и Versace.

прочети повече ...

Мерилин Монро става лице на Макс Фактор половин век след смъртта си

Тя може да е мъртва от повече от половин век, но най-известната блондинка на Холивуд все още е свръхпопулярна.

Компанията Max Factor обяви, че Мерилин Монро ще бъде новото лице на марката за грим – въпреки, че умира през 1962. Като "глобален посланик" на марката, тя ще поеме главната роля в тазгодишните рекламни кампании.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии